مدیریت شرکت یکی از مهمترین اهداف خود را تمرکز بر مشتری (مشتری گرایی ) تعیین کرده و بمنظور حصول اطمینان از دستیابی به رضایت مشتریان ، ضمن آموزش کارکنان ، به منظور تعیین صحیح نیازمندی های مشتری ، از روش های اجرایی مدون دریافت نظرات و شکایات مشتریان استفاده نموده و همواره تلاش می نماید تا با بهره گیری از روشهای جدید و رعایت استانداردهای مورد نظر مشتریان نسبت به ارائه خدمات کیفی با قیمت رقابتی و در کوتاهترین مدت رضایتمندی مشتریانش را جلب نماید.
شرکت نوین گستر آسمان هامون با رعایت کیفیت و استاندارد های مطرح در صنعت حمل و نقل ، افتخار حضور فعال در عرصه ارائه خدمات به شرکت های معتبر هواپیمایی ایران و شرکت قطارهای مسافری رجاء را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
بخشی از مشتریان این شرکت به شرح زیر میباشند :
شرکت محترم هواپیمایی آسمان
شرکت محترم هواپیمایی ماهان
شرکت محترم هواپیمایی پارس
شرکت محترم هواپیمایی کیش ایر
شرکت محترم هواپیمایی حمل و نقل هوایی نفت
سازمان محترم نقشه برداری کشور
شرکت محترم هواپیمایی شاهین بال پرواز
اجرای امور تزئیناتی و دکوراسیون داخلی واگن های مسافری شرکت محترم رجاء
اداره کل تعمیرات و نگهداری رجاء
اداره کل اعزام و خدمات راه بری رجاء
شرکت محترم راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو )
شرکت محترم رعد تبریز
شرکت محترم هنر، اندیشه و فن
|